Aktuální opatření proti šíření koronaviru

Vážení zákazníci,

Na základě současného zákazu maloobchodního prodeje v provozovnách, je náš kamenný obchod dočasně pro veřejnost zavřený.

Náš eshop je samozřejmě nadále v provozu, objednávat přes internet můžete stejně jako vždy. Zboží vám doručíme na libovolnou adresu za stejných podmínek jako doposud. Na telefonech a emailech jsme vám k dispozici v běžnou otevírací dobu, kromě víkendů.

Skladové zásoby máme dostatečně velké, stejně tak jako naši dodavatelé a v současné době neočekáváme žádné větší potíže.

Naše společnost nepřetržitě vyhodnocuje rizika spojená se šířením viru COVID-19 a průběžně přijímá potřebná opatření. Jsme zodpovědnou firmou a snažíme se vám v rámci možností poskytovat služby na vysoké úrovni i v této nejisté době. Prosíme o pochopení, pokud vám toto rozhodnutí přineslo komplikace.

V případě jakýchkoliv změn vás budeme informovat.

 

Často kladené otázky:

Je možné si objednat v e-shopu?
Ano, e-shop funguje standardně. Nákup se liší pouze způsobem platby a doručení.

Máte dostatek zboží na skladě?
Ano, my i naši dodavatelé fungují standardně. Zásob máme dostatečné množství.

Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?
Fungujeme standardně. Dnes objednáte, zítra dodáme.

Jak můžu objednávku zaplatit?
Objednávku můžete platit převodem z účtu, nebo platební kartou. Toto je v současné době preferovaná platební metoda. Dobírky zatím zrušené nejsou, ale může k tomu dojít. Volte prosím platbu platební kartou pokud to je možné.

Je možné navštívit prodejnu?
Ne, z důvodu nařízení vlády je naše prodejna uzavřena, proto jsme zrušili i možnost osobního odběru objednávek v naší provozovně. Z pohodlí vašeho domova však i nadále můžete objednávat v našem e-shopu.

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?
Ne. Nyní nabízíme pouze doručení na adresu. Po domluvě s kurýrem zvolené doručovací služby využijte přijetí balíčku bez nutnosti osobního kontaktu. 
Česká pošta - Balíčky doručuje standardně. Jen prosí o eliminaci návštěv poboček. Konkrétní informace:
https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020

Jak mám postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?
Nebojte, v současné době se vám snažíme vycházet maximálně vstříc. Na vrácení zboží máte nyní 40 kalendářních dní!
Proces vrácení zboží a jeho reklamace probíhá standardně, viz reklamační řád. Balíček nám prosím zašlete na adresu:
SvětKaravanů.cz, Bavoryně 221, 267 51.
 

V případě jakýchkoliv dotazů jsme vám k dispozici

Tým SvětKaravanů.cz