Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

FAQ – Často kladené otázky


Proces objednávky

Potřebuji pomoc s vytvořením objednávky.
Náš zákaznický servis Vás provede celým procesem objednání na e-shopu.
Je pro objednávku nutná registrace?
Registrace není nutná, ale má pro Vás výhody. Přihlášení umožňuje vidět stav Vašich objednávek, historii a všechny informace na jednom místě. Registrovat se můžete v pravém horním rohu stránek, kde najdete kolonku "Přihlásit se". Nově registrovaní zákazníci také dostanou 100 Kč jako bonus pro první objednávku.
Jak mám vybrat dopravce pro svou objednávku?
Při nákupu u nás se nemusíte starat o možnosti a ceny dopravy. Náš online nákupní košík automaticky nabídne nejlepší možnosti dle velikosti a váhy zásilky. Máme široký sortiment od malých dílů až po paletové rozměry a bez problémů si můžete nakoupit cokoliv, co potřebujete.
Nepřišlo mi potvrzení objednávky.
Může se stát, že naše e-maily budou zařazeny do složek jako "Nevyžádaná pošta", "Spam" nebo "Hromadné zprávy". Prohlédněte tyto složky, než se na nás obrátíte s dotazem. Pokud jste nenašli, co hledáte, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Jak mohu provést změny v již vytvořené objednávce?
Pokud máte stále aktivní objednávku a čekáte na zboží nebo platbu, můžete změnit její položky kdykoliv. Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo emailem. Jsme schopni vytvořit novou zálohovou fakturu nebo Vám zaslat odkaz na GoPay a změnit položky, jejich barvu a další údaje. Důležité je, aby zboží ještě nebylo odesláno.

Dárky a slevy

Jak použít slevový kód?
Dárkový poukaz nebo slevový kód je přímo určen k uplatnění na e-shopu. Uplatnit jej lze v prvním kroku objednávky, v pravém dolním rohu je dobře viditelná kolonka „Slevový kód“. Zde svůj kód vypíšete a sleva se viditelně promítne do ceny Vaší objednávky.
Kde získám slevový kód?
V rámci našich akcí Vám zasíláme slevové kódy prostřednictvím našich e-mailových nabídek. Doporučujeme Vám přihlásit se k odběru našich newsletterů, abyste byli informováni o všech aktuálních slevách. Čtěte newslettery od nás, slevy Vás mohou mile překvapit! Naši nový registrovaní zákazníci také obdrží slevový kód na 100 Kč na svůj první nákup. K odběru novinek se můžete přihlásit v zápatí našich stránek. 
Jak mohu použít dárkový certifikát? 
Pokud jste dostali dárkový poukaz, ať už v tištěné nebo v PDF podobě, můžete jej uplatnit jak na e-shopu, tak na naší prodejně v Bavoryni. Na e-shopu jej lze uplatnit v prvním kroku objednávky. V pravém dolním rohu nákupního košíku najdete dobře viditelnou kolonku „Slevový kód“.
Jak mohu zakoupit dárkový certifikát? 
Samotný nákup certifikátu a všechny informace k nákupu najdete zde. Dárkový poukaz Vám bude zaslán buď v tištěné formě poštou, nebo jako PDF dokument na Vámi uvedenou emailovou adresu. Pokud si přejete dárkový poukaz ve formátu PDF, zvolte možnost osobního odběru a platbu kartou online. Uveďte požadavek na PDF formát v poznámce k objednávce a poukaz Vám bude zaslán na uvedenou adresu.

Doprava a platba

Jaké jsou ceny a způsoby dopravy?
Existuje celá řada možností pro dopravu Vašich zásilky, a to s různými cenovými relacemi. Ty se pohybují od 59 Kč za Balíkovnu, až po paletovou přepravu za 299 Kč. Pokud nakoupíte za více než 5.000 Kč, můžete využít bezplatnou standardní dopravu. Pokud nakoupíte za více než 10.000 Kč, tak je pro Vás zdarma i paletová přeprava.
Potřebuji domluvit termín dodání zásilky.
Po expedici zboží Vás bude přepravce informovat o termínu doručení. Přímo s přepravcem je poté možno dohodnout individuální termín doručení. Podle možností konkrétního dopravce. 
Kdy bude moje objednávka doručena?
Velmi záleží na zboží, které jste objednali. U zboží je vždy uvedena jeho dostupnost na skladě. Obvyklá doba doručení po expedici je 1-2 pracovní dny.
Zasíláte automaticky sledování zásilky?
V naší nabídce najdete širokou škálu dopravců, což Vám umožňuje vybrat toho nejvhodnějšího přímo pro Vás. Z tohoto důvodu Vám bohužel nemůžeme poslat automatický odkaz pro sledování Vaší zásilky. Nicméně, máme bohaté zkušenosti s doručováním a dosavadní výsledky ukazují, že jsou naši dopravci obvykle doručují do druhého pracovního dne po expedici. 
Zaplatil jsem a zboží ještě nedorazilo!
Zkuste sami zkontrolovat možné příčiny potíží s platbou. Pokud jste platili bankovním převodem, ověřte si, zda jste zaplatili správnou částku na správný účet a zda jste zadali správný variabilní symbol. Pokud jste měli při online platbě problémy s internetovým připojením a nejste si jistí, zda platba prošla, kontaktujte zákaznické oddělení, aby mohli Vaši platbu spárovat s objednávkou. V případě jakýchkoliv dalších potíží se můžete vždy obrátit na zákaznickou podporu, která vám s potížemi ráda pomůže.
Zásilka už tu měla být a ještě nedorazila. Co mám dělat?
Obvyklá doba dodání prakticky napříč dopravci je 1 až 2 pracovní dny. Pokud uplynula delší doba od expedice a balík stále není na adrese nebo na vybraném výdejním místě, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Naše kolegyně Vám zásilku vyhledají a vykomunikují vše s dopravcem. 

Převzetí zásilky

Nenašel jsem fakturu v balíku. 
Pokud k Vám byla zásilka doručena v několika balících, faktura bude uložena v jednom z nich. Doporučujeme projít pečlivě každý balík.
V balení chybí montážní návod.
Návody jsou dostupné buďto v popisu produktu na e-shopu nebo je zasíláme elektronicky na Váš e-mail. Pokud přesto návod nemůžete najít, kontaktujte náš zákaznický servis
Při přebírání zásilky u přepravce jsem zjistil/a, že zásilka je poškozena. Co mám dělat?
Závisí to na stupni poškození. Pokud se jedná pouze o mírné narušení obalu, můžete zásilku převzít. Avšak pokud je zjevné, že bude produkt poškozen, zásilku odmítněte a sepište s dopravcem reklamaci. V případě potřeby se můžete obrátit na náš reklamační tým, který Vám pomůže řešit všechny problémy. Pokud je produkt poškozen přepravou, bude vám nabídnuta možnost svozu z Vaší adresy nebo náhrada novým kusem.

Reklamace a vrácení zboží

Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal.
Kontaktujte naše reklamační oddělení. Zajistíme výměnu produktu na naše náklady. Pokud byl produkt chybně zaslán, můžete jej nechat vyzvednout kurýrem na Vaší adrese. Věřte, že se Vám dostane maximální pozornosti.
Jak mám postupovat při vznesení reklamace?
Celý postup reklamace včetně formulářů najdete zde.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace? 
Pro fyzické osoby (spotřebitele) je lhůta pro vyřízení reklamace stanovena na 30 dnů. Nicméně, většinou řešíme reklamace jednoduššího charakteru mnohem rychleji. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet ve chvíli, kdy od Vás obdržíme všechny potřebné doklady. U právnických osob řešíme reklamace v lhůtě přiměřeně nutné.
Mohu odstoupit od smlouvy?
Máte právo odstoupit od smlouvy během 14 dnů od jejího uzavření, pokud jste smlouvu uzavřel/a na dálku nebo mimo provozovnu prodávajícího. Tyto 14 dny začínají běžet od doručení smlouvy nebo převzetí zboží. V případě, že se rozhodnete smlouvu odstoupit, stačí nás o tom informovat a vrátit nám zboží. 
Mohu zboží vrátit a jak?
Máte právo vrátit nám zboží bez udání důvodu během 14 dní od jeho převzetí. Abychom mohli vrácení akceptovat, musí být zboží v původním nepoškozeném stavu a s příslušnými dokumenty. Zboží zasílejte na adresu naší provozovny. Samozřejmě, že Vás budeme žádat o zaplacení nákladů spojených s vrácením zboží. Jakmile přijmeme vrácené zboží, zajistíme Vám vrácení peněz nejpozději do 14 dní. 
Vracím zboží, kdy mi vrátíte peníze?

Peníze Vám samozřejmě vrátíme co nejdříve, a to na Váš účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. Je nám jasné, že v takových situacích chcete co nejrychleji dostat své peníze zpět, a právě proto se snažíme tento proces co nejvíce urychlit. 14 dní je v tomto případě nejdelší termín, který však v praxi bývá mnohdy výrazně kratší.