Jak postupovat v případě vrácení zboží či reklamace
Reklamace
Vyplňte reklamační formulář - ke stažení zde - který přibalte do balíku s reklamovaným produktem. Pokud nemáte možnost tisknout formulář, stačí nám poslat ručně psaný průvodní dopis, ve kterém bude hlavně uvedený co nejpřesnější popis závady a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále připojte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít výrobek po reklamačním procesu zaslat. Před tím, než začnete reklamaci řešit, doporučujeme pročíst náš reklamační řád.
Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený na adresu:
Jak dlouho trvá reklamační proces?
Potřebuji originální obal od výrobku?
Vrácení zboží
Spotřebitel má nárok na vrácení do 14 dnů ode dne nákupu.
Zboží může být vráceno za předpokladu, že je ve stejném stavu a kvalitě tak, jak bylo přijato. Nesmí být navráceno opotřebené, poškozené nebo znečištěné, musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství, příruček a zabaleno v původním obalu nebo kvalitativně stejně jako byl původní obal. Při nedodržení těchto podmínek si nárokujeme právo ponížit vrácenou částku o hodnotu škody.
K balení přiložte průvodní dopis - ke stažení zde - při vyplňování dbejte prosím, aby bylo vyplněno číslo účtu, kam částku vrátíme, číslo zakázky, resp. faktury, a aby byl průvodní dopis podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, zrychlíte tím celý proces vrácení popis, stejně tak omezíte další dodatečné administrativní úkony.
Zboží, které je předmětem vrácení, zašlete dobře zabalené na naší adresu:
Kdy mi vrátíte peníze?
Stále mi nepřišly peníze za vrácené zboží