Jak postupovat v případě vrácení zboží či reklamace

 

Reklamace

Vyplňte reklamační formulář - ke stažení zde - který přibalte do balíku s reklamovaným produktem. Pokud nemáte možnost tisknout formulář, stačí nám poslat ručně psaný průvodní dopis, ve kterém bude hlavně uvedený co nejpřesnější popis závady a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále připojte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít výrobek po reklamačním procesu zaslat. 

Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený na adresu:

SvětKaravanů.cz
Bavoryně 221
26751 Bavoryně
 
Reklamaci je taktéž možné uplatnit osobně na naší prodejně. 
 
 
Jak dlouho trvá reklamační proces?
V případě fyzické osoby (běžný spotřebitel) je lhůta vyřízení reklamace 30 dnů, zpravidla však reklamace u jednoduchých případů řešíme mnohem dříve. Reklamační lhůta je započata ve chvíli, kdy od Vás máme všechny podklady k řešení reklamace.
V případě právnické osoby reklamace vyřizujeme v lhůtě přiměřeně nutné. 
 
Potřebuji originální obal od výrobku?
Pro účely reklamace není originální obal třeba, nicméně pokud máte původní obal k dispozici, je vhodné v něm produkt poslat zpět.
 
 

 

Vrácení zboží

Spotřebitel má nárok na vrácení do 14 dnů ode dne nákupu. Zboží vracejte v původní obalu a stavu tak, abychom vám mohli vrátit plnou cenu zboží. Pokud bude obal nebo samotný produkt znehodnocený, máme nárok vrátit pouze část nákupní ceny. 

K balení přiložte průvodní dopis - ke stažení zde - při vyplňování dbejte prosím, aby bylo vyplněno číslo účtu, kam částku vrátíme, číslo zakázky, resp. faktury, a aby byl průvodní dopis podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, zrychlíte tím celý proces vrácení popis, stejně tak omezíte další dodatečné administrativní úkony. 

Zboží, které je předmětem vrácení, zašlete dobře zabalené na naší adresu:

SvětKaravanů.cz
Bavoryně 221
26751 Bavoryně
 
Při balení prosím nelepte neprůhlednou pásku nebo adresní štítek na originální krabici. Obal se tímto způsobem znehodnotí. 

 

Kdy mi vrátíte peníze?
Peníze za vrácené zboží by vám měly přijít na účet 14 dní ode dne, kdy byla zásilka doručena k nám. Předpokladem této lhůty je splnění všech náležitostí, které správně podané vratka obnáší. 
 
Stále mi nepřišly peníze za vrácené zboží
Zkontrolujte prosím, zda jste uvedli všechny potřebné údaje ve formuláři pro vrácení. Pokud ve formuláři chyběl podpis, pravděpodobně jsme vám zaslali dobropis k potvrzení, zkontrolujte tedy vaši emailovou schránku. V případě, že měla vratka všechny potřebné náležitosti, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +420311280311 nebo mailem na info@svetkaravanu.cz.
 

 

 

 

 

 

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám!

*
*
*