Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Jak postupovat v případě vrácení zboží či reklamace

 

Reklamace

Vyplňte reklamační formulář - ke stažení zde - který přibalte do balíku s reklamovaným produktem. Pokud nemáte možnost tisknout formulář, stačí nám poslat ručně psaný průvodní dopis, ve kterém bude hlavně uvedený co nejpřesnější popis závady a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále připojte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít výrobek po reklamačním procesu zaslat. Před tím, než začnete reklamaci řešit, doporučujeme pročíst náš reklamační řád.

Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený na adresu:

SvětKaravanů.cz
Bavoryně 221
26751 Bavoryně
 

Reklamaci je taktéž možné uplatnit osobně na naší prodejně.

Jak dlouho trvá reklamační proces?

V případě fyzické osoby (běžný spotřebitel) je lhůta vyřízení reklamace 30 dnů, zpravidla však reklamace u jednoduchých případů řešíme mnohem dříve. Reklamační lhůta je započata ve chvíli, kdy od Vás obdržíme všechny podklady k řešení reklamace.

V případě právnické osoby reklamace vyřizujeme v lhůtě přiměřeně nutné.

Potřebuji k reklamaci originální obal od výrobku?

Pro účely reklamace originální obal není zapotřebí, nicméně pokud máte původní obal k dispozici, je vhodné v něm produkt poslat zpět.

 

Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má nárok na vrácení nevhodného zboží do 14 dnů ode dne nákupu.
Zboží může být vráceno za předpokladu, že je ve stejném stavu a kvalitě tak, jak bylo přijato. Zboží nesmí být navráceno opotřebené, poškozené nebo znečištěné. Musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství, příruček a zabaleno v původním obalu nebo kvalitativně stejně jako byl původní obal. Při nedodržení těchto podmínek si nárokujeme právo ponížit vrácenou částku o hodnotu škody.

K balení prosím přiložte průvodní dopis - ke stažení zde - při vyplňování dbejte prosím, aby bylo čitelně vyplněno číslo účtu, kam částku vrátíme, číslo zakázky, resp. faktury, a aby byl průvodní dopis podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, zrychlíte tím celý proces vrácení a zároveň omezíte další dodatečné administrativní úkony. 

Zboží, které je předmětem vrácení, zašlete dobře zabalené na naší adresu:

SvětKaravanů.cz
Bavoryně 221
26751 Bavoryně
 

Při balení prosím nelepte neprůhlednou pásku nebo adresní štítek na originální krabici. Obal se tímto způsobem znehodnotí.

Zároveň si dovolujeme upozornit, že vrácené zboží zaslané zákazníkem na dobírku (s dobírkovou částkou) bohužel nemůže být z naší strany přijato a zásilka bude vrácena zpět odesílateli.

Kdy mohu očekávat vrácené peníze?

Peníze za vrácené zboží můžete na účtu očekávat 14 dní ode dne, kdy byla zásilka doručena k nám. Předpokladem této lhůty je splnění všech náležitostí, které správně podaná vratka zboží obnáší (vrácení kompletního zboží ve stavu, v jakém bylo zakoupeno, a řádně vyplněný formulář pro vrácení zboží s číslem účtu).

Peníze za vrácené zboží nedorazily

Zkontrolujte prosím, zda jste uvedl/a všechny potřebné údaje ve formuláři pro vrácení zboží. Pokud ve formuláři chyběl Váš podpis, pravděpodobně jsme Vám zaslali dobropis k potvrzení, zkontrolujte tedy vaši emailovou schránku. V případě, že měla vratka všechny potřebné náležitosti, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +420 311 280 311 nebo e-mailem na adrese info@svetkaravanu.cz.

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám!

*
*
*