Naše prodejna v době nouzového stavu
Vážení zákazníci,
na základě současného zákazu maloobchodního prodeje v provozovnách, je náš kamenný obchod dočasně pro veřejnost zavřený.
Náš e-shop je samozřejmě nadále v provozu, objednávat přes internet můžete stejně jako vždy. Zboží Vám doručíme na libovolnou adresu za stejných podmínek jako doposud. Na telefonech
a e-mailech jsme Vám k dispozici v běžnou otevírací dobu, kromě víkendů.
Skladové zásoby máme dostatečně velké, stejně tak jako naši dodavatelé, a nyní neočekáváme žádné větší potíže.
Naše společnost nepřetržitě vyhodnocuje rizika spojená se šířením viru COVID-19 a průběžně přijímá potřebná opatření. Jsme zodpovědnou firmou a snažíme se Vám v rámci možností poskytovat služby na vysoké úrovni i v této nejisté době. Prosíme o pochopení, pokud Vám toto rozhodnutí přineslo komplikace.
V případě jakýchkoliv změn Vás budeme informovat.
Často kladené otázky:
Je možné navštívit prodejnu?
Ne, z důvodu nařízení vlády jsou všechny naše prodejny uzavřeny, proto jsme zrušili i možnost osobního odběru objednávek v našich provozovnách. Z pohodlí Vašeho domova však i nadále můžete objednávat v našem e-shopu.
Je možné si objednat v e-shopu?
Ano, e-shop funguje standardně. Nákup se liší pouze způsobem platby a doručení.
Máte dostatek zboží na skladě?
Ano, naši dodavatelé fungují standardně.
Jak můžu objednávku zaplatit?
Objednávku můžete platit převodem z účtu, nebo platební kartou. Toto je v současné době preferovaná platební metoda. Dobírky zatím zrušené nejsou, ale může k tomu dojít. Volte prosím platbu platební kartou pokud to je možné.
Můžu si objednávku vyzvednout osobně?
Ne. Nyní nabízíme pouze doručení na adresu. Po domluvě s kurýrem zvolené doručovací služby využijte přijetí balíčku bez nutnosti osobního kontaktu.
Česká pošta – Balíčky doručuje standardně. Jen prosí o eliminaci návštěv poboček. Konkrétní informace:
https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020
Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?
Fungujeme standardně. Dnes objednáte, zítra dodáme.
Jak mám postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?
Nebojte, v současné době se Vám snažíme vycházet maximálně vstříc. Na vrácení zboží máte nyní 40 kalendářních dní!
Proces vrácení zboží a jeho reklamace probíhá standardně, viz reklamační řád. Balíček nám prosím zašlete na adresu: SvětKaravanů.cz, Bavoryně 221, 267 51.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici
Tým SvětKaravanů.cz