🏕️ 💸 NAKUPTE NYNÍ a osvěžte se na cestách! Vyberte si z nabídky KLIMATIZAČNÍCH JEDNOTEK.

Hledejte příslušenství, díly, značky,...
Všechny kategorie

Vyhledat

Hledejte příslušenství, díly, značky,...

Naše prodejna v době nouzového stavu

12.03.20

Sdílet



Naše prodejna v době nouzového stavu

Vážení zákazníci,

Na základě současného zákazu maloobchodního prodeje v provozovnách, je náš kamenný obchod dočasně pro veřejnost zavřený.

Náš eshop je samozřejmě nadále v provozu, objednávat přes internet můžete stejně jako vždy. Zboží vám doručíme na libovolnou adresu za stejných podmínek jako doposud. Na telefonech a emailech jsme vám k dispozici v běžnou otevírací dobu, kromě víkendů.

Skladové zásoby máme dostatečně velké, stejně tak jako naši dodavatelé a v současné době neočekáváme žádné větší potíže.

Naše společnost nepřetržitě vyhodnocuje rizika spojená se šířením viru COVID-19 a průběžně přijímá potřebná opatření. Jsme zodpovědnou firmou a snažíme se vám v rámci možností poskytovat služby na vysoké úrovni i v této nejisté době. Prosíme o pochopení, pokud vám toto rozhodnutí přineslo komplikace.

V případě jakýchkoliv změn vás budeme informovat.

 

Často kladené otázky:

Je možné navštívit prodejnu?

Ne, z důvodu nařízení vlády jsou všechny naše prodejny uzavřeny, proto jsme zrušili i možnost osobního odběru objednávek v našich provozovnách. Z pohodlí vašeho domova však i nadále můžete objednávat v našem e-shopu.

Je možné si objednat v e-shopu?

Ano, e-shop funguje standardně. Nákup se liší pouze způsobem platby a doručení.

Máte dostatek zboží na skladě?

Ano, naši dodavatelé fungují standardně.

Jak můžu objednávku zaplatit?

Objednávku můžete platit převodem z účtu, nebo platební kartou. Toto je v současné době preferovaná platební metoda. Dobírky zatím zrušené nejsou, ale může k tomu dojít. Volte prosím platbu platební kartou pokud to je možné.

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Ne. Nyní nabízíme pouze doručení na adresu. Po domluvě s kurýrem zvolené doručovací služby využijte přijetí balíčku bez nutnosti osobního kontaktu. 

Česká pošta - Balíčky doručuje standardně. Jen prosí o eliminaci návštěv poboček. Konkrétní informace:

https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020

Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?

Fungujeme standardně. Dnes objednáte, zítra dodáme.

Jak mám postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Nebojte, v současné době se vám snažíme vycházet maximálně vstříc. Na vrácení zboží máte nyní 40 kalendářních dní!

Proces vrácení zboží a jeho reklamace probíhá standardně, viz reklamační řád. Balíček nám prosím zašlete na adresu: SvětKaravanů.cz, Bavoryně 221, 267 51.

V případě jakýchkoliv dotazů jsme vám k dispozici

Tým SvětKaravanů.cz

Líbil se vám tento příspěvek? Pošlete ho dál...



Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Ještě u nás nemáte účet?

Zaregistrujte se a využívejte
naše benefity

  • Historie nákupů
  • Rychlejší objednání
  • Účtenky držíme za vás
  • Výhodné nabídky

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.